.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس اتاق بازرگانی مازندران: توان تامین نیازمندی های استان های جنوبی روسیه را داریم
رئیس اتاق بازرگانی مازندران به ظرفیت های مشترک و مختلف استان های شمالی اشاره کرد و گفت: استان های شمالی توان تامین نیازمندی های استان های جنوبی روسیه را دارا هستند.

به گزارش شمال نیوز، عبدالله مهاجر صبح سه شنبه در نشست هم اندیشی همکاری های اقتصادی و تجاری با ولگاگراد روسیه در ساری اظهار داشت: از سال ۹۵ تلاش برای برقراری تعاملات اقتصادی با بخش جنوبی روسیه آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم به اهداف مدنظر دست یابیم.

وی با اظهار اینکه سه استان شمالی نگاه واحد به حوزه اقتصادی دارند تصریح کرد: ظرفیت های واحد و مشترکی نیز در استان های شمالی وجود دارد و قالب نیازمندی های جنوب روسیه را می توانند تامین کنند.

مهاجر به بخشی ازمشکلات ناشی از انتقال پول و غیره اشاره کرد و گفت: این مشکلات را به صورت تهاتری می توان بین استان های شمالی و استان های روسیه برطرف کرد.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به مراودات سیاسی خوب بین دو کشور تصریح کرد: متاسفانه این مراوادت در حوزه اقتصادی شرایط خوبی ندارد و ظرفیت های موجود قابل قبول نیست.

وی افزود: نمایندگان بخش خصوصی و دولت وظیفه سنگین تری برای حل مسائل فراروی اقتصادی دارند و عزم مسئولان دو استان برای رفع مشکلات و داشتن خروجی مناسب و عملیاتی شدن حوزه تجارت جزم است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.505 seconds.